RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

21.03.2018

Ad replacement: 5 troeven

Tijdens het WK biedt Auvio voor de eerste reclameblokken met ad replacement

Ad replacement: 5 troeven

Het is een primeur van RMB / RTBF!  Tijdens het volgende WK voetbal van 14 juni tot 15 juli 2018 kunnen adverteerders hun reclamespots op Auvio met 'ad replacement' laten verschijnen.

 

De RTBF zendt alle 64 wedstrijden van het WK Voetbal 2018 uit op La Une en La Deux, maar ook live op het digitale platform Auvio. Tijdens het WK biedt de website van de RTBF voor het eerst reclameblokken met 'ad replacement'. Met andere woorden, de reclameblokken op Auvio zijn dan specifiek voor het platform en verschillen dus van deze op televisie.

Ad replacement op Auvio: een uniek aanbod voor een uitzonderlijk evenement! Wie voor Auvio kiest, geniet van 5 grote voordelen:

  • profiteren van het succes van het merk (historisch bereikrecord in januari 2018)
  • een ander, jonger en bemiddeld publiek bereiken
  • kijkers bereiken op hun werk (56% van de wedstrijden voor 18u00)
  • Belgen in het buitenland bereiken (Auvio overal toegankelijk in de EU)
  • het zich makkelijk maken door gewoon en snel te reserveren (aankoop via packages)

 

Het digitale Auvio-aanbod verzekert de planning van een spot tijdens elke wedstrijd (64 spots).

 

Nog vragen? Neem contact op met:

Arnaud Peltyn, account manager, 02/730.44.84 of a.peltyn@rmb.be

Aurélie Clément, client service manager, 02/730.47.25 of a.clement@rmb.be