RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

30.03.2018

Nieuw op RMB Insights

App 'RMB Insights' onthult opnieuw voetbal-bereikcijfers

Nieuw op RMB Insights

Ter gelegenheid van Euro 2016 lanceerde RMB de app 'RMB Insights', een tool waarmee de regie mediabereikcijfers en key data van de belangrijkste CIM-studies ter beschikking stelt van de reclamemarkt.

In twee jaar tijd is deze app flink geëvolueerd. Het menu breidde uit en er worden nu verschillende contents tegelijk aangeboden. De volgende gegevens kunt u er op dit ogenblik gratis (her)ontdekken:

  • de algemene insights van het medium radio (CIM 2017-3)
  • de performances, week na week, van 'The Voice Belgique'
  • de bereikcijfers van de recentste wedstrijden van onze Rode Duivels (WK-kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden tot 14/06).

 

Voetbal is overduidelijk een van de favoriete contents van de RMB Insights-abonnees. Met enkele klikken kan de gebruiker moeiteloos het populariteitsniveau evalueren dat een wedstrijd van ons nationale elftal genereert. Zoals bijvoorbeeld dat van de meest recente wedstrijd op dinsdag 27 maart tegen Saoedi-Arabië: 683.500 fans stemden af op de zender La Une die een marktaandeel van 46% behaalde bij de 4+ en 60% bij de mannen 18-54 jaar. Gedetailleerde cijfers voor de vijf verschillende doelgroepen zijn beschikbaar op RMB Insights!  

Van 14/06 tot 15/07 onthult RMB Insights de gedetailleerde bereikcijfers van alle WK-wedstrijden in Rusland, inclusief de GRP's van de reclameblokken uitgezonden in het kader van deze wedstrijden.

 

Download RMB Insights in de Apple Store en de Play Store