RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.04.2018

NRJ heruitgevonden

Een uniek tv-concept en een radio-nieuwigheid om de millennials te bekoren

NRJ heruitgevonden

Vanaf 16 april zet de NRJ-groep zich extra in om de 12-34-jarigen te plezieren. Op NRJ Hits TV zullen zes presentatoren, gefilmd in selfie-modus, van thuis uit om 07u00 's ochtends de kijkers wekken. Nooit eerder gezien op televisie!  En op de radio maakt NRJ opnieuw zijn muziekbeloftes waar…

Het is een nooit eerder gezien concept op tv. Geen enkele andere zender heeft ooit dit soort programma uitgezonden: vanaf 16 april brengt NRJ Hits TV van 07u00 tot 09u00 de 'Morning Hits'. In een notendop: zes nieuwe presentatoren wekken om beurten de kijkers, en ze doen dit van thuis uit. De zes worden in selfie-modus gefilmd en nodigen de millennials uit om hun dagdagelijks ervaringen en leefwereld te delen. Een programma boordevol authenticiteit en spontaneïteit, een stijl die de doelgroep nauw aan het hart ligt.

In het zuiden van het land staat de muziekzender NRJ Hits TV aan de top qua marktaandeel van 07:00 tot 12:00 uur. En daar laat NRH Hits TV het niet bij, want de zender is vast van plan DE referentie te worden en zijn positie in het audiovisuele medialandschap nog te verstevigen! Het programma Morning Hits is een nieuwe troef in deze groeistrategie.

Ook wat radio betreft is NRJ niet van plan op zijn lauweren te rusten. Het inmiddels verouderde programma '40 minutes de hits à la suite' dat door de concurrenten werd gekopieerd, ruimt plaats voor 'Playlist NRJ'. Deze uitzending wordt samengesteld met favoriete hits van de luisteraars. Motto? Kwaliteit in plaats van kwantiteit!

Wilt u er meer over weten, bekijk dan het interview met Kim Beyns (Brand & Strategy Director Ngroup) en Nicolas Fadeur (Brand Manager – Programmadirecteur NRJ). RMB sprak met hen:  

 

 

En wilt u de sfeer opsnuiven van NRJ Hits TV na de paasvakantie, bekijk dan zeker deze trailer: