RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

12.04.2018

Succes van Audio Digital

Steeds meer sectoren investeren in online audioreclame

Succes van Audio Digital

Het 'digital audio'-aanbod van RMB, dat in juli gelanceerd werd met de inventaris van TargetSpot en in september uitgebreid met die van de onlineradio's van de RTBF en NRJ, wekt steeds meer belangstelling in de reclamemarkt.

RMB lanceerde al een aantal maanden geleden zijn 'digital audio'-aanbod voor de merken RTBF, NRJ en TargetSpot, goed voor een maandelijks volume van ruim 15.000.000 streams.

Het rapport is zeer positief: het format lokt alsmaar meer adverteerders die overtuigd zijn van de doeltreffendheid van online audiospots, de kans om een jong publiek te bereiken en de mogelijkheden om te profiteren van targeting oplossingen.

De meest actieve sectoren zijn onder meer: de distributie, banken/financiën, automotive, voeding en telecom. Gezien de toenemende interesse voor het format, zijn we ervan overtuigd dat andere sectoren binnenkort ook de voordelen ontdekken om radiocampagnes te versterken met online audio.

Nog even meegeven dat het RMB-aanbod beschikbaar is in klassieke aankoop via bestelbon (Invoice Order), maar ook in programmatic buying via onze SSP Audiomax.

In het RMB-aanbod zal binnenkort een nieuwe radio worden opgenomen en ook nieuwe koppelmogelijkheden. Nog even geduld, u verneemt er snel meer over!