RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

24.05.2018

F.L.A.S.H. by RMB op AMMA

Het F.L.A.S.H.-team verscheen op de AMMA Ceremony met een vreemde photobooth

F.L.A.S.H. by RMB op AMMA

Het F.L.A.S.H.-team van RMB flitste de aanwezigen op de AMMA Ceremony naar een andere dimensie: een photobooth, helemaal in de stijl van de creatieve superhelden van onze regie, transponeerde de gasten heel even naar een ongewoon universum. Ontdek het fotoalbum dat uit deze te gekke machine tevoorschijn kwam!

Op donderdag 17 mei vond de AMMA-Ceremony plaats, georganiseerd door CommPass in samenwerking met de UMA. De AMMA (Annual Master in Media Awards) hebben tot doel het marketing- & communicatievak te promoten door de beste resultaten inzake media-expertise van het land te bekronen.

Aangezien RMB dit jaar de categorie 'Best Media Strategy' sponsorde, viel Massimo Papa, Deputy General Director, de eer te beurt om de Gold award te overhandigen aan PHD Media voor 'The Liquid Campaign' van Base.

De animatie van het F.L.A.S.H.-team, dat ook aanwezig was, oogstte grote belangstelling. Nog even meegeven dat deze nieuwe cel een van de pijlers is van de nieuwe RMB-structuur die op 3 april van start ging. De missie van het team? Innovatieve mediaoplossingen bedenken om merken te laten uitblinken.

 

Tijdens het AMMA-event nodigde het F.L.A.S.H.-team de gasten uit om zich, in de bijzondere photobooth, naar een ander universum te laten flitsen…