RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.06.2018

T&R breidt nog uit

Half mei startte Salma Bekkouri in het Trading & Revenue-team

T&R breidt nog uit

De afdeling 'Trading & Revenue' verwelkomde half mei een nieuwe 'Campaign Expert'. Salma Bekkouri heeft een EFP-diploma en grote interesse voor media. Vooral de opmars van digital in het reclamevak boeit haar bijzonder…

De 24-jarige Salma deed reeds een verrijkende ervaring op in de reclamesector: eerst als 'Junior Account Executive' bij Dentsu Aegis, en vervolgens als 'Programmatic Trader' bij Médiascale (Serviceplan Group).

Ze voelt zich al lang aangetrokken door de media en het reclamevak, in het bijzonder wat betreft de digitale ontwikkeling ervan. Het is trouwens met een scriptie rond dit thema ('L’impact de la digitalisation au sein des agences médias') dat ze aan de EFP afstudeerde als 'Reclame-adviseur'.

Door bij RMB aan de slag te gaan als 'Campaign Expert', grijpt Salma de kans zich met overgave te wijden aan reclame in alle media, en zo meer inzicht te krijgen in de algemene strategie van de adverteerders en hun planningaanpak.

Salma maakt deel uit van de BU 'Trading' onder leiding van Aurélie Clément die, naast verantwoordelijke opvolging en planning van de campagnes, ook het contactpunt is met de markt voor alle vragen in verband met RMB, ongeacht het medium.

Met haar bijzondere interesse voor de digitale opmars in de media, arriveert Salma op het gepaste moment in onze regie aangezien deze volop bezig is met het vervolledigen van haar digitale ontwikkeling.