RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.06.2018

F.L.A.S.H.: case M&M’s

De supporters van de Rode Duivels zingen het Belgische volkslied met M&M’s en F.L.A.S

F.L.A.S.H.: case M&M’s

M&M’s, officiële partner van de Rode Duivels, wil zoveel mogelijk fans warm maken om allemaal samen achter onze nationale voetbalploeg op het WK te staan. Het merk vertrouwde F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, een cruciale opdracht toe: bij zoveel mogelijk supporters een gevoel van nationale trots opwekken en hen uit volle borst de Brabançonne laten meezingen.

Als officiële partner van de Rode Duivels voert M&M’s een grootscheepse 360°-campagne die het publiek aanmoedigt om tijdens het WK Voetbal 2018 allemaal samen achter ons nationale elftal te staan. De activatie gebeurt via de slogan 'Together, we are all Red'. Omdat een ploeg moet kunnen rekenen op haar 'Twaalfde Man', is het engagement van de supporters van cruciaal belang. Het Belgische publiek mag dan wel enthousiast zijn, toch kennen niet alle supporters de tekst van ons nationale volkslied dat bij het begin van een belangrijke wedstrijd gespeeld en gezongen wordt…

M&M’s vertrouwde deze specifieke opdracht dan ook toe aan het F.L.A.S.H.-team: het nationale eenheidsgevoel versterken door de Brabançonne nieuw leven in te blazen.

Onze creatieve helden bedachten een uniek plan, gebaseerd op de plaatsing van een 'nog nooit geziene' crawler op de zenders van La Une, tijdens de oefenwedstrijden van de Rode Duivels op 2 en 6 juni. Dankzij deze actie heeft M&M’s, eens te meer, uitstekend gescoord!

Een mooi voorbeeld van hoe je sportsponsoring kan verrijken!

 

Meer details over dit succesverhaal vindt u hier