RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

01.08.2018

Audio online : het is nieuw !

RMB lanceert 3 nieuwe soorten commerciële aanbiedingen voor betere targeting

Audio online : het is nieuw !

RMB presenteert 3 nieuwe audioformules voor een nog bredere dekking of betere targeting:

1. dhradio.be introduceert de packs Gigahertz, RMB Ron pre-roll en RMB Ron ad instream met ongewijzigde CPM.
De online radio is voortaan ook beschikbaar in programmatic buying.

2. Combineer uw klassieke-radioplan met onze nieuwe OLA AUDIO+ aanbieding.
Een gerichte en budgetvriendelijke digital-audioaanbieding voor onze 6 onlineradio's in regie (La Première, VivaCité, Classic 21, Pure, NRJ ou DH Radio) gecombineerd met TargetSpot.
De packs worden ook afzonderlijk verkocht, behalve radiocampagnes.

3. Plaats uw reclameboodschappen op TargetSpot volgens het weerbericht!
Het weerbericht heeft een sterke invloed op het koopgedrag van de luisteraars… Dankzij TargetSpot kunt u voortaan uw boodschap targeten volgens de meest eterminerende criteria (zon, regen, temperatuur, enz).
U kiest de meest relevante trigger voor uw product en TargetSpot start uw campagne gelijktijdig en in real time op al zijn digitale audioplatforms!

 

Audiopackages

  

Voor meer details kunt u altijd terecht bij uw gebruikelijke contactpersoon in de afdeling Sales en/of Trading& Revenue