RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

24.11.2017

Sponsoring van de D6BMA

Het crossmedia-aanbod rond de D6bels Music Awards 2018 belooft een ruim bereik

Sponsoring van de D6BMA

In een vorig artikel (25 september) kondigden we het al aan: na de zeer positieve balans van vorig jaar, pakken de D6bels Music Award in 2018 uit met een derde editie.

 

Op 26 januari brengen de D6bels Music Awards de artiesten van de Franse Gemeenschap voor het voetlicht. De prijsuitreikingsceremonie is live te volgen op La Deux. Het evenement wordt vooraf aangekondigd met een uitvoerige communicatiecampagne op tv, de radio en het internet.

RMB stelde een riant crossmedia-aanbod samen rond de promotie en uitzending van deze feestelijke awardshow. De sponsors genieten een aanwezigheid op acht van de mooiste RTBF-merken (La Deux, La Une, La Première, VivaCité, Classic 21, Pure en Tarmac), inclusief hun websites. De campagne start op 27 december en loopt tot en met de live-uitzending van 26 januari. Deze krachtige tv-radio-web-combinatie is een ideaal model om de dekking te optimaliseren!

 

Hier vindt u alle details van ons commerciële 'DMA 2018'-aanbod.

Meer over dit onderwerp: