RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

08.01.2018

OMD blinkt uit met VFL

OMD wint de afterwork aangeboden door RMB als dank voor de Viva for Life-actie

OMD blinkt uit met VFL

De 5e editie van Viva for Life sloot in schoonheid af met een recordopbrengst van ruim 4 miljoen €. RMB bedankt alle partners van het benefietevenement en de mediabureaus voor hun acties en inzet.

 

 

Bovenop hun sponsoringuitgaven, schonken onze partners Belfius, Planet Parfum, Ores, Apaq-W, Nationale Loterij/Loterie Nationale en Broze, dankzij diverse inzamelinitiatieven, samen nog eens 461.555 € aan het goede doel.

De ontbijtontmoetingen voor de mediabureaus die RMB de twee eerste weken van december organiseerde, brachten voor Viva for Life een cheque van 18.420 € op. Mediabrands, Dentsu Aegis, OMD, Space, Zenith Optimedia en Service Plan Group toonden zich bijzonder vrijgevig. OMD blonk daarbij uit met het hoogt geschonken bedrag. Dit bureau sleepte zo de afterworkparty in de wacht, aangeboden door RMB als dank voor de steun aan de VFL-actie.