Ontdek onze campagnes

Durf jezelf te onderscheiden

Terug naar galerij

F.L.A.S.H. & Winnie : de kracht van de verbeelding

  • Disney
  • AB3
  • La Deux
  • La Une
  • F.L.A.S.H.

F.L.A.S.H. BRENGT GROOT EN KLEIN SAMEN ROND DE NIEUWSTE DISNEY-LANGSPEELFILM

'Janneman Robinson & Poeh' (originele titel 'Christopher Robin') verschijnt op 8 augustus in de bioscoop. Disney wil de film zowel  bij de kinderen als hun ouders promoten, en zo van dit evenement een familiaal deelmoment maken. F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB zal - net als in de film -aantonen dat verbeeldingskracht grenzeloos is… Samen met Havas Media koppelt het team een tv-campagne aan een verrassende en buitengewone field activation… De 'Winnie'-case is een succes! En dit heeft alles te maken met de combinatie van twee sterke tv-merken en de complementariteit van de gebruikte touchpoints.


Discover the case