Ontdek onze campagnes

Durf jezelf te onderscheiden

Terug naar galerij

Loïc Nottet & Mary Poppins

  • Disney
  • La Une
  • F.L.A.S.H.
  • SOCIAL NETWORKS

LOÏC NOTTET VERTOLKT «SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS» 
VOOR DE GROTE COMEBACK VAN MARY POPPINS !

Als aftrap voor de promotie van de film 'Mary Poppins Returns' organiseerden F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, en Havas Media een verrassende ontmoeting tussen Loïc Nottet en de beroemdste Disney-nanny. Een uniek concept! De voormalige winnaar van The Voice Belgique treedt op in een feeërieke videoclip en neemt de kijkers mee naar de magische wereld van Mary Poppins. De zeer getalenteerde en genereuze Loïc Nottet schittert als ambassadeur van het merk en doet de verkoop stijgen!

Een typische jaren '30-sfeer, een majestueus decor en een krachtige mediacontext… alle ingrediënten zijn er om buzz en maximale impact bij de VVA 18-54 jaar te creëren. Op tv behaalt de campagne 41% dekking. In 2015 zette Loïc Nottet tijdens het 6e seizoen van 'Danse avec les stars' al een sublieme prestatie neer op het onvergetelijke musicalnummer 'Supercalifragilisticexpialidocious'. De mooie 'love story' met Mary Poppins gaat verder en zet de facebookpagina van deze uitzonderlijke danser in vuur en vlam: een bereik van 501.800 fans op de releasedatum van de film.

 

Discover the case