De mooiste momenten van de Olympische Spelen
Tijdens de Olympische Spelen van 2024 in Parijs werkten RMB, Var en Clear Channel opnieuw samen om via de ‘Moment of the Day’-actie de topmomenten van atleten uit alle disciplines met zoveel mogelijk Belgen te delen.
Een meeslepende ervaring voor de kijkers
Tijdens de Olympische Spelen van 2024 in Parijs werkten RMB, Var en Clear Channel opnieuw samen om via de ‘Moment of the Day’-actie de topmomenten van atleten uit alle disciplines met zoveel mogelijk Belgen te delen.
Gedurende het hele evenement verschenen de strafste beelden van de OS-competitie, die de RTBF en de VRT dagelijks uitzonden, de volgende dag op de digitale schermen van Clear Channel (Brussels Hoofdstedelijk Gewest + grote steden en stations van Vlaanderen en Wallonië).
De 'Content & Creativity'-unit van RMB stond in voor de volledige productie en coördinatie van 'Moment of the day' (FR/NL).
Een nationale, crossmediale campagne
De ‘Moment of the Day’-actie werd gesponsord door Orange Belgium. Dankzij deze actie kon de adverteerder een nationale, creatieve en impactvolle campagne voeren rond een uniek sportevenement.
De RTBF en de VRT lanceerden ook een TV/RADIO/DIGITAL-campagne (trailers) om deze mooie samenwerking te promoten.
Deze actie - die het resultaat was van een nauwe samenwerking tussen Orange, Havas Media, RMB, de RTBF, de VRT, Var en Clear Channel - focust op de complementariteit van de verschillende communicatiekanalen, die er samen voor zorgden dat de adverteerder zijn doelgroep de hele dag door zijn doelgroep bereikte.