RMB, nieuwe regie van FUN Radio
Wilt u uw radiocampagnes richten op een jong publiek? Met FUN Radio Belgique in zijn portefeuille biedt RMB u nog een extra oplossing om deze specifieke doelgroep te bereiken.
FUN Radio voor jonge en leuke campagnes
Nadat IPM Group FUN Radio overnam, kreeg RMB vanaf april 2024 de regie toevertrouwd van de reclameruimte van één van de meest populaire muziekzenders van jonge luisteraars in Franstalig België.
Met zijn dynamische tone of voice en meeslepende programmering lokt FUN Radio dagelijks bijna 135.000 luisteraars. De zender behaalt een marktaandeel van 10.8 % bij dit jonge en ultrageconnecteerde publiek. Met andere woorden, uw campagnes zullen niet onopgemerkt blijven!
RMB leider in het zuiden van het land
Met FUN Radio in zijn portefeuille verstevigt RMB zijn positie van onmogelijk te negeren radioregie in het zuiden van het land. De cijfers spreken voor zich: een market share 'total radio' van 45.3 % bij de 12+, een commercial share van 52.4% en bijna 1.535.000 luisteraars per dag. Dankzij dit leiderschap profiteert u van een onovertroffen bereik voor uw campagnes!
Voor uw radiospots gericht op jongeren biedt RMB u topmerken als NRJ, Tipik en Classic 21. De komst van FUN Radio Belgique in het RMB-aanbod is een extra troef en biedt nieuwe ontwikkelingsmogelijkheden.
Bij de 12-34-jarigen haalt het RMB-netwerk nu een market share 'total radio' van 46.9% een commercial share van 53.8%. De mix van radiozenders garandeert u een rechtstreeks bereik van 419.000 jonge luisteraars per dag, en dit in een positieve en boeiende omgeving.
Hebt u zin om uw radiocampagnes voor jongvolwassenen een boost te geven? Met RMB spreekt u niet enkel een publiek aan, u creëert er ook een band mee. In onze reclame-oplossingen combineren we creativiteit met innovatie en impact om uw merk in de schijnwerpers te zetten.