UGC Belgium in regie bij RMB
Bioscoopketen in regie bij RMB: alle schermen zijn verenigd!
Een sterker 'total video'-aanbod
Op 1 januari 2025 wordt RMB de regie van de bioscopen van de UGC-groep in België. Om in te spelen op uw communicatiebehoeften met een zo volledig mogelijk scala aan reclameoplossingen, verkent RMB voortdurend de mogelijkheden om zijn aanbod uit te breiden.
Voortaan zult u uw boodschap kunnen verspreiden op 'zes schermen': smartphone, tablet, pc, tv, DOOH (in partnership met Clear Channel) én het 'grote scherm'. U beschikt nu over een nog sterker 'total video'-aanbod!
Welke kansen als adverteerder?
- Door deze nieuwe diversificatie van RMB kunt u de dekking bij de Belgische bevolking in het algemeen, maar ook bij jongeren en hogere sociale groepen in het bijzonder, beduidend doen toenemen.
- Via de twee UGC-bioscopen in Brussel en de vijf bioscopen in Vlaanderen hebt u meer mogelijkheden om met RMB nationale campagnes of campagnes gericht op het Noorden uit te rollen.
- Door samen te werken met de 'Content & Creativity'-teams van RMB (FLASH & SLICE), kunt u het creatieve potentieel van het medium bioscoop optimaal benutten. Cinema is immers zeer flexibel, zowel qua reclameformat als 'in the field'.
- U kunt profiteren van de expertise van RMB's ‘Data’-unit (VIBE) die de exploitatie van data - verzameld via de online reservatieplatformen - verder wil ontwikkelen en adequate segmenten creëren om zo de consumenten onder de UGC-kijkers beter te targeten.