RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.12.2018

The Voice met 'ad replacement'

Tijdens The Voice worden de reclamespots op Auvio uitgezonden met 'ad replacement'

The Voice met 'ad replacement'

Een mooie commerciële kans! Tijdens het volgende seizoen van The Voice Belgique dat start weldra, kunnen de adverteerders hun reclamespots op Auvio laten verschijnen met 'ad replacement'.

De RTBF en RMB introduceerden tijdens het WK voetbal ad replacement op Auvio. Voor het eerst verschenen er op Auvio andere reclameblokken dan op televisie. Dit nieuwe speciale aanbod op het digitale platform van de RTBF oogstte behoorlijk wat succes: een tiental adverteerders maakten er gebruik van!

Het volgende seizoen van The Voice Belgique start weldra. Het programma wordt 16 weken lang uitgezonden op dinsdagvond op La Une, maar ook live op Auvio. Het principe is hetzelfde als tijdens het WK: om de reservering van reclameblokken met ad replacement te vergemakkelijken, biedt RMB packages tegen een concurrerend tarief: 

 

Packages van 32 spots.

Gegarandeerd twee spots per uitzending.

Een totaal aantal impressies geschat op 120.000.

 

Wie voor The Voice kiest, zet in op een reeds verworven bereik. In 2018 leverden de livestreams tussen 4.200 en 10.000 unieke bezoekers op.

Wie voor Auvio kiest, richt zich tot een ander, jonger en welgesteld publiek. Tijdens het WK Voetbal genereerden de 18-34-jarigen 53% van het bereik van de livestreams.

 

Bekijk de details van ons commerciële aanbod

 

Hebt u nog vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity,
via 02/730.45.28 of d.lemmens@rmb.be