RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

18.12.2018

RMB reclameregie van LN24

De leiding van LN24 besloot de verkoop van reclameruimte toe te vertrouwen aan RMB

RMB reclameregie van LN24

In oktober kondigde de pers de lancering aan van LN24, een Franstalige 24/7-nieuwszender op tv en online. Twee maanden later rondde de leiding van het nieuwe medium een eerste voorbereidingsfase af met de keuze van hun commerciële vertegenwoordiger: het trio Condijts-Buxant-Portnoy besloot de verkoop van LN24-reclameruimte toe te vertrouwen aan RMB. 

Onze regie sluit 2018 in schoonheid af: de leiding van LN24, die in de loop van 2019 in de ether gaat, besliste de verkoop van reclameruimte op hun nieuwe medium - tv en onlinevideo - toe te vertrouwen aan RMB.

Yves Gérard, CEO van RMB licht toe: "We voelen ons vereerd met de keuze van LN24 en zullen er alles aan doen om aan de verwachtingen van de bestuurders te voldoen. Dit nieuwe 'premium' medium past perfect in de merkenportefeuille van RMB en laat ons toe het Franstalige publiek te targeten met andere en complementaire content. Het professionalisme en de constructieve journalistieke aanpak van de oprichters van LN24 zullen van dit medium ongetwijfeld een belangrijke nieuwe speler maken in het zuiden van het land. We gaan er ook prat op dat we een van onze waarden delen met LN24, namelijk 'verovering', gekoppeld aan nieuwsgierigheid en ruimdenkendheid: ieder van ons wil verder gaan en meerwaarde toevoegen aan de content".

 

Lees het persbericht