RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

31.01.2019

F.L.A.S.H. in Trends

Trends-Tendances belicht mediacreativiteit en het F.L.A.S.H.-team van RMB

F.L.A.S.H. in Trends

Sinds zijn oprichting in april 2018 rijgt F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, de innovatieve mediacampagne aan elkaar. In zijn nummer van 31/01 focust Trends-Tendances op de initiatieven van de reclamemarkt rond creatieve media, en belicht het magazine de ambities en het succes van onze superhelden.

Het 'Content & Creativity'-team is een van de pijlers van de nieuwe RMB-structuur die op 3 april van start ging. De taak van deze bijzondere ploeg? Innovatieve mediaoplossingen bedenken om merken te laten uitblinken.

Het team opereert onder het label F.L.A.S.H. (Feel Like A Super Hero). Omdat hun aanpak uniek is op de reclamemarkt. En omdat elk merk uniek en speciaal is en verdient DE ster te zijn in zijn communicatiecampagnes!  

De nieuwe cel maakt deel uit van de Salesafdeling en biedt ondersteuning aan de twee Business Units 'National Account' en de BU 'Direct Account'. In samenwerking met de mediapartners van de regie ontwikkelt F.L.A.S.H. volkomen nieuwe concepten, oplossingen op maat of acties die aangevuld kunnen worden met touchpoints buiten RMB, om zo maximale reclame-effectiviteit te genereren. 

Met Dimitri Lemmens aan het roer als Head of 'Content & Creativity' kan F.L.A.S.H. rekenen op de inzet van nog drie andere medewerkers: Celine Hoebregts en Emmanuel Pragana, beiden 'Content & Creativity Manager', en Patrick De Vuyst, 'Content & Production Manager'.

 

Frédéric Brébant, journalist bij Trends-Tendances, interviewde Dimitri Lemmens in zijn artikel van 31 januari 2019 :