RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

14.02.2019

The Voice : einde audities

The Voice Belgique: 'blind auditions'-fase levert topperformances !

The Voice : einde audities

Op naar de battles... De laatste talenten zijn geselecteerd en de coaches voelen zich supergemotiveerd; alle kandidaten kijken nu met spanning uit naar de geduchte beproeving in de ring! Dit 8e seizoen maakt zijn beloften waar: lachen, spanning, emotie en schitterende kijkcijfers!

Eerste balans na zes weken The Voice-uitzendingen:

  • Al 1.410.000 kijkers;
  • Vijf avonden nummer één bij de belangrijkste commerciële doelgroepen;
  • De marktaandelen bij alle commerciële doelgroepen zijn gestegen vs de vorige editie;
  • De marktaandelen bij jongeren en VVA zijn hoger dan in de drie vorige seizoenen.

 

Al sinds 2012 is 'The Voice Belgique' niet enkel een fantastisch menselijk avontuur maar ook een nooit falend kijkcijferkanon. Vergeleken met de dinsdagavonden van de periode september-november schieten de marktaandelen van La Une letterlijk de hoogte in, met een stijging van 191% bij de 12-34-jarigen en 172% bij de VVA 18-54!

 Maar 'The Voice Belgique' is ook een mooie commerciële opportuniteit, met krachtige en kwalitatieve reclameblokken die gemiddeld 8 GRP bij de VVA 18-54 opleveren.

 Toppers van de 'blind auditions'-fase:

  • 40% marktaandeel bij de 12-34-jarigen, op dinsdag 22 januari
  • 14% rating bij de vrouwen 25+, op dinsdag 5 februari
  • 10,4 GRP voor het VOB-reclameblok bij de VVA 18-54, op dinsdag 22 januari

 

De bal is aan het rollen: de 10 volgende weken zullen nog prachtige muzikale ontdekkingen en uitstekende kijkcijfers opleveren, het talent van de kandidaten waardig.

This is The Voiiiiiiiiiiice !