RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

20.02.2019

RMB steunt innovatie

RMB, sponsor van het 'Gekozen Product van het Jaar', nam deel aan de Awards Ceremony

RMB steunt innovatie

RMB was partner van de Awards Ceremony 'Gekozen Product van het Jaar' 2019 die plaatsvond op dinsdag 19 februari in Studio 4 van Flagey. Met ruim 35 ingeschreven categorieën is deze 11e editie een bewijs dat het uitstekend gaat met het 'Gekozen Product van het Jaar'-logo, inmiddels uitgegroeid tot een garantie van kwaliteit en innovatie bij merken en consumenten.

Elk jaar onderwerpen producenten in 45 landen wereldwijd hun nieuwigheden aan het oordeel van de consumenten. Al meer dan 10 jaar geven in België duizenden personen hun mening over de producten die ze gepresenteerd krijgen en verkiezen ze het 'product van het Jaar'. Ze doen dit in verschillende categorieën: dranken, lichaamshygiëne, schoonmaakproducten, kleine huishoudelijke artikelen, doe-het-zelf, tuinieren, enz.

Het logo 'Gekozen Product van het Jaar' werd vooral gecreëerd om het woord te geven aan de consumenten, de enige echte experten op het vlak van Fast Moving Consumer Goods (FMCG). Het biedt de consumenten de kans om nieuwe producten in de winkels te ontdekken, met een extra tevredenheidsgarantie dankzij de evaluatie door 5.000 consumenten.

 

Enkele cijfers:

  • 26% van de consumenten kocht al een product met het logo
  • 70% van de consumenten herkent het logo in de winkelrekken of de media
  • 76% van de consumenten is geïnteresseerd in de aankoop van een product met het logo

 

Als trotse sponsor van de 2019-editie biedt RMB aan de grote winnaars van de verschillende categorieën uitzonderlijke commerciële condities voor hun komende tv-, radio- en digitale campagnes met het 'Gekozen Product van het Jaar'-logo.

 

Aarzel niet contact op te nemen met uw gebruikelijke contactpersoon of te mailen naar sales@rmb.be om van dit uitzonderlijke aanbod te profiteren.

 

Ontdek alle Awards 2019!