RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

07.03.2019

RMB in de AMMA-Jury

Gregory, Sandrine, Dimitri en Barbara in de jury van de AMMA 2019

RMB in de AMMA-Jury

De nieuwe editie van de AMMA, afkorting van Annual of Master in Media Awards, is volop aan de gang. De kandidaturen werden op woensdag 6 maart ingediend. De expertgroepen en de finale jury moeten nu de ingeschreven dossiers beoordelen. Vier RMB-medewerkers mogen mee jureren…

De AMMA bekronen jaarlijks de beste resultaten inzake media-expertise op het gebied van onderzoek, mediaplanning en strategie, vernieuwing en creatief mediagebruik.  

Tijdens de AMMA-Ceremony, waar alle actoren van de reclamemarkt vertegenwoordigd zijn, komen in totaal 10 awardscategorieën aan bod. Dit jaar vindt deze prijsuitreiking plaats op donderdag 16 mei.

De ingediende dossiers worden geëvalueerd door een jury van zeven expertgroepen en een finale jury. De expertgroepen zijn samengesteld uit professionals die de verschillende disciplines in de mediasector vertegenwoordigen.

 

 

Vier RMB-medewerkers genieten het voorrecht om in de jury van de 2019-editie te zetelen:

 

  • Grégory Vandenschrick, Sales Director -> finale jury

 

  • Sandrine Penninckx, Marketing & Communication Director -> jurylid 'Media Research of the Year'

 

  • Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity (F.L.A.S.H.) -> jurylid 'Best Use of Interactive'

 

  • Barbara Van Caubergh, Head of Data & Insights -> jurylid 'Best Use of Data & Performance'

 

De AMMA-Jury kent de awards toe in twee stappen. Eerst komen de zeven expertgroepen samen om de dossiers van hun categorie te beoordelen. Na de evaluatie selecteren ze de vijf beste dossiers binnen elke categorie die dan aan de finale AMMA-Jury worden voorgelegd. Deze finale jury beslist uiteindelijk wie de winnaars worden van de Bronze, Silver en Gold AMMA in elke categorie.  

Nog even meegeven dat RMB ook sponsor is van de categorie 'Best Media Strategy'.

 

Een overzicht van de belangrijkste AMMA-data vindt u op de website van CommPass