RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

14.03.2019

10 jaar Nescafé met Snooze

De ochtendshow van Pure te gast in de Nescafé Coffee Bar op de Guldenvlieslaan

10 jaar Nescafé met Snooze

Voor zijn 10e verjaardag deed Nescafé Dolce Gusto zichzelf een pop-up coffee bar cadeau in Brussel. F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, liet er de presentatoren van Snooze, de ochtenshow van Pure, een live uitzending verzorgen.

Nescafé Dolce Gusto viert zijn 10 jaar in België. Voor de gelegenheid vindt het merk zichzelf heruit in een nieuwe koffiemachine, de 'Esperta'. Dit door Krups ontworpen toestel verrast met zijn futuristische look en zijn smaakefficiëntie.

 

Om deze verjaardag nog beter te vieren, opende Nescafé ook een tijdelijke coffee bar in Brussel, aan de Guldenvlieslaan. Drie weken lang, van eind februari tot 16 maart, konden coffeelovers in deze pop-up het hele gamma koffies van het merk (her)ontdekken en de nieuwe machine testen.

 

Op advies van F.L.A.S.H. koos de adverteerder Snooze, de ochtenduitzending van Pure, om zijn actie kracht bij te zetten. Elke dag, gedurende drie weken, gaven de presentatoren Lucile Poulain en Guillaume Drigeard de luisteraars een kans om de gloednieuwe 'Esperta'-koffiemachine te winnen.

 

Maar het creatieve team van RMB had nog meer in petto: op 1 maart liet F.L.A.S.H. het Snooze-team een live show verzorgen in de hotspot van Nescafé. Deze sponsoringactie, op touw gezet in samenwerking met de agencies Secondfloor en Sunset Events, maakte heel wat wandelaars warm om de Nescafé Dolce Gusto Coffee Bar te bezoeken.  

 

Ontdek deze gezellige, familiale en grappige ochtendsfeer hier in beeld!