AMMA 2019: proficiat allemaal!
De AMMA 2019 Ceremony vond plaats op 16 mei. RMB feliciteert alle winnaars!
De AMMA 2019 Ceremony (Annual Master in Media Awards), door CommPass georganiseerd in samenwerking met de UMA, vond plaats op 16 mei in het Auditorium 2000 van Brussels Expo.
De winnaars in de 11 categorieën zijn bekend. Met dit korte bericht wil het hele RMB-team hen stuk voor stuk van harte feliciteren! Het was niet makkelijk: zoveel ingediende dossiers voor slechts enkele podiumplaatsen…
Nogmaals proficiat iedereen! In deze fantastische media- en reclamesector leveren we allemaal 'remarkable' werk!
De 'Gold'-winnaars in hun categorie zijn:
Media Agency of the Year
Maxus
Media Advertiser of the Year
Nathalie Rahbani, Director Brand, Media and Communication, Telenet Group
Media Saleshouse of the Year - “Big Players”
Mediahuis Connect
Media Saleshouse of the Year - “Dedicated Players”
Guidooh
Best Media Strategy
EG; In the home and heart of every Belgian – Vizeum
Best Use of Data & Performance Marketing
Quickstep; The full floor buying customer journey – Semetis
Best Creative Media Use
STIB; World Cup 2018 – Initiative
Jupiler; World Cup Campaign –Vizeum
Best Use of Interactive
Mc Donald’s; Advent Calendar – OMD
Best Use of Native & Content
Mary Poppins Returns – RMB / Havas Media
Innovation & Development of the Year
JCDecaux Automation – JCDecaux Belgium & Luxemburg
Media Research of the Year
Life Observer – IP Belgium
Media Personality of the Year
Thierry Geerts, Country Director at Google
Special mention of the jury
Seen from Space - Space