RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

27.05.2019

Stagiairs welkom bij RMB

RMB verwelkomt Kay Vangelder voor een langetermijnstage in het T&R-team

Stagiairs welkom bij RMB

RMB verwelkomt een nieuwe langetermijnstagiaire. In combinatie met haar 'digital marketing'-opleiding in het EFP-SFPME schaaft Kay Vangelder haar kennis bij in een 'Ad Ops'-functie bij de T&R-afdeling van onze regie.

Als belangrijke speler op de Belgische reclamemarkt verwelkomt RMB regelmatig studenten of jongvolwassenen die hun eerste stappen zetten in het beroepsleven.

 

Zo ging Kay Vangelder in mei van start bij onze regie om de nodige vaardigheden te ontwikkelen voor haar toekomstige beroep. Kay volgt het 1e jaar 'digital marketing consultant' in het EFP-SFPME opleidingscentrum. Ze combineert dus haar deeltijdstudie (theorie) met een baan (praktijk) in de bedrijfswereld.

 

Na een eerste werkervaring van zes maanden in het mediabureau Maxus als 'stagiaire Digital Planning', besloot Kay haar opleiding verder te zetten bij RMB om meer te leren over onlinereclame vanuit regieperspectief. Ze ging als 'stagiaire Ad Ops' aan de slag in de afdeling Trading & Revenue die onder leiding staat van Aurélie Clément. Kay zorgt voor de concrete plaatsing van de digitale campagnes van de adverteerders via de adservers.

 

Onze nieuwe stagiaire, die tot september 2020 met ons samenwerkt, is leergierig: "Media en reclame hebben me altijd al geboeid, omdat het twee sectoren zijn die voortdurend evolueren. Ik ben nieuwsgierig van aard en wil dan ook graag nieuwe technologieën onder de knie krijgen. Werken voor een belangrijke speler als RMB is een mooie kans om te groeien in de reclamesector".