RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

17.06.2019

Nieuwe held bij F.L.A.S.H.

Jean-Frédéric Francqui gaat de uitdaging aan en versterkt het creatieve team van RMB

Nieuwe held bij F.L.A.S.H.

Jean-Frédéric Francqui aarzelde niet om de evenementensector in te ruilen voor F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB. Hij beschikt dan ook over alle vaardigheden om als 'Content & Creativity Manager' zijn talenten in te zetten voor onze regie.

Nadat hij afstudeerde aan de European Communication School (ECS) in Brussel deed Jean-Frédéric enkele uitstekende ervaringen op in de evenementensector.

 

Toch boeit de mediawereld hem al lang: "Het is een immense speeltuin waarin je elk hoekje kan verkennen. De mogelijkheden zijn eindeloos. Wat ik het leukste vind is een mooie campagne creëren en uitvoeren…".

 

In mei ging Jean-Frédéric van start bij het F.L.A.S.H.-team dat onder leiding staat van Dimitri Lemmens en deel uitmaakt van de Sales-afdeling van RMB. Hij volgt er Emmanuel Paragana op als 'Content & Creativity Manager' die ervoor koos om andere aspecten van de reclame aan te pakken.

 

Jean-Frédéric voelde zich vooral aangetrokken door de sfeer en de teamspirit van RMB: "Ik had de indruk me bij een grote familie aan te sluiten, die ons allemaal wil vooruit helpen. En toen ik het kleine, dynamische en creatieve F.L.A.S.H.-team ontmoette, voelde ik me meteen thuis".

 

Net als de andere F.L.A.S.H.-helden heeft ook Jean-Frédéric een missie: "Grenzen verleggen en een nieuwe kijk geven op de dingen… Velen denken dat de wereld van de reclame zijn grenzen heeft bereikt, maar er zijn nog zoveel mogelijkheden te ontdekken en nieuwe kansen te grijpen."

 

Precies zoals F.L.A.S.H. denkt, zoveel is duidelijk!

 

Welkom Jean-Frédéric, alias JF!