RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

16.07.2019

Pablo Andres, AXA & F.L.A.S.H.

Agent Verhaegen maakt de Belgen bewust voor de gevaren op het strand

Pablo Andres, AXA & F.L.A.S.H.

Een creatieve, grappige campagne die nu al viraal gaat?! Dat is het werk van F.L.A.S.H.! AXA en RMB bedachten voor de zomer een humoristisch concept om het partnerschap tussen het merk en de strandredders aan de Belgische kust in de kijker te plaatsen.

Pablo Andres en zijn acolieten maken de Belgen bewust voor de gevaren op het strand met vijf video's. Het idee? Een slimme mix creëren tussen 'Faux Contact' en 'Baywatch'.

De boodschappen van AXA worden uitgezonden in juli/augustus op La Une, La Deux en Auvio, maar ook via de sociale media. Na een week telt de eerste video al ruim 100.000 views op de Facebookpagina van de adverteerder. Een sterk mediaplan en volop buzz zijn verzekerd voor deze nieuwe campagne van F.L.A.S.H.

Volg het advies van agent Verhaegen en geniet van uw zomer in alle veiligheid.