RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.09.2019

Promo 'Coca-Cola Big Air'

F.L.A.S.H. en NRJ nemen een duik met Coca-Cola op de site Les Lacs de l’Eau d’Heure

Promo 'Coca-Cola Big Air'

Aangezien de waterglijbaan van Coca-Cola vorig jaar zo'n succes was, besloot het merk zijn 'Coca-Cola Big air'-actie op de site van Les Lacs de l’Eau d’Heure over te doen. Het F.L.A.S.H.-team van RMB en NRJ bedachten een spetterende actie om het evenement te promoten.

Ruim een jaar geleden zorgde Coca-Cola, met de medewerking van het F.L A.S.H.-team en NRJ, voor een hele dag waterpret op de site van Les Lacs de l’Eau d’Heure. De 'Coca-Cola Big Air', een gigantische waterglijbaan, werd er onthaald als een supercoole attractie.

 

Dit jaar pakte de 'Coca-Cola Big Air'-actie uit met drie volledige dagen animatie: de adverteerder installeerde zijn waterglijbaan op de site van vrijdag 30 augustus tot en met zondag 1 september. Ook dit keer werden sensatiezoekers onthaald op een glijpartij van ruim 20 meter om vervolgens een spectaculaire duik te nemen in het meer.

 

Het creatieve team van RMB en NRJ hebben opnieuw een stevige campagne opgezet om het evenement te promoten. Op zaterdag 31 augustus bereikte de sfeer zijn hoogtepunt dankzij de aanwezigheid van NRJ-presentatoren ter plaatse. Het programma 'le Hit des Clubs', gepresenteerd door Dylan en Audrey, werd overigens live uitgezonden vanop de 'Coca-Cola Big Air'-site!

 

De actie werd op grote schaal uitgezonden via NRJ, met tal van trailers en quotes op de radiozenders. Coca-Cola was ook zichtbaar op Instagram Stories en met een aftermovie op Facebookpagina van de radiozender.