RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.09.2019

AB3 & ABXPLORE op Auvio

Groupe AB is vanaf dit najaar beschikbaar op het RTBF Auvio platform

AB3 & ABXPLORE op Auvio

Na een eerste partnership met Arte Digital in 2018 blijft de RTBF zijn video-aanbod op Auvio uitbreiden. Eind oktober 2019 zijn de catalogi van AB3 en ABXPORE beschikbaar op het platform.

Sinds zijn lancering in 2016 heeft RTBF Auvio zijn aanbod flink uitgebreid: originele versies, native content, nog niet verschenen podcasts, ruim sportaanbod, webseries, kids corner, Auvio-programma's… Een kwalitatieve selectie die beantwoord aan de vraag van een alsmaar breder en gediversifieerder publiek.

 

Met de integratie van partners zoals Arte in 2018, en binnenkort Groupe AB, wil de RTBF HET videoplatform in Franstalig België worden. De catalogi van AB3 en ABXPLORE verrijken de videokeuze van Auvio met aanvullende programma's.

 

Webbezoekers kunnen uiteraard duidelijk herkennen bij welke zender de content komt. Zeer binnenkort vinden ze er dus met gemak: 90’Enquêtes, Retour à l’Instinct Primaire, Tattoo Cover, Pascal le Grand Frère en ook Super Nanny!

 

Auvio telt op dit ogenblik ruim 2.500.000 abonnees, i.e. een explosieve groei sinds zijn lancering. De RTBF blijft nieuwe fans aantrekken en is vastbesloten om deze koers te blijven volgen. De nieuwe samenwerking met Groupe AB zal dit succesverhaal nog mooier maken.

 

RMB is blij met deze nieuwe commerciële kans voor de adverteerders.

 

Lees hier de persberichtenu groupe AB et RTBF