RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

01.10.2019

'The Voice Kids'-aanbiedingen

De commerciële aanbiedingen voor The Voice Kids zijn klaar: first come, first served!

'The Voice Kids'-aanbiedingen

De eerste Franstalig-Belgische editie van 'The Voice Kids' gaat in januari van start op La Une. Het F.L.A.S.H.-team en de commerciële teams van RMB stelden een origineel sponsoringaanbod samen, helemaal in lijn met dit wervelende entertainmentprogramma.

In januari 2020 zal, voor het eerst in het zuiden van het land, 'The Voice Kids' de plaats innemen van 'The Voice Belgique'. Vreugde, enthousiasme en vooral veel emoties staan op het menu van deze kinderversie van het programma dat jong en oud, in een positieve en opgewekte sfeer samenbrengt voor het scherm.

 

De RTBF zal bijzondere aandacht besteden aan het welzijn van de jonge talenten van 8 tot 14 jaar die deelnemen aan de tv-show.

 

Wat de kijkers betreft, zal het programma - dankzij dezelfde ingrediënten die eerdere The Voice-edities zo succesvol maakten - een zeer breed publiek aanspreken, inclusief de doelgroep 'VVA + kids' die een prominente plaats inneemt.

 

De tv-show wordt gepresenteerd door de spitante Maureen Louys die overigens ook de jonge kandidaten begeleidt tijdens hun parcours in het programma.

 

Prezy, geliefd voor zijn energie, humor en spontaniteit, versterkt het team als copresentator. Hij brengt de jonge talenten persoonlijk op de hoogte dat ze geselecteerd werden om deel te nemen aan The Voice Kids, vergezelt hen in de kids room en begeleidt ze tot aan het podium. Prezy, gepassioneerd is door hiphop, ging in 2017 aan de slag bij de RTBF. Hij stond mee aan de wieg van Tarmac, is er presentator van Les Niouzz, en werd ook radiochroniqueur in C'est presque sérieux op La Première. 

 

The Voice Kids verschijnt van januari tot februari 2020 op La Une in 8 primetimes (20u20) en in 3 fasen (4 blinds, 3 battles en 1 finale).

 

Onze artiesten in de dop kunnen rekenen op de coaches Vitaa, Slimane en Matthew Iron om als jonge ster te worden ontdekt in 'The Voice Kids'.

 

Adverteerders kunnen zich uiteraard aansluiten bij dit frisse, feel-good programma. RMB stelde een sponsoringaanbod samen met verschillende visibiliteitsvormen op televisie en online. Naast het sterke cross-media pack, zijn er ook andere, meer gerichte commerciële voorstellen met onder meer product placement. Met deze formules kunnen merken van verschillende sectoren zich op een zeer originele manier uitdrukken.  

 

Ontdek de verschillende aanbiedingen :

 

Interesse? Aarzel niet uw gebruikelijke contactpersoon te bellen of te mailen naar sales@rmb.be