RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

12.12.2019

'Remarkable' stap vooruit!

Proximus en RMB lanceren adressable advertising in Franstalig België, exclusief!

'Remarkable' stap vooruit!

Adressable tv-advertising of gepersonaliseerde tv-reclame, die in het noorden van het land al bestaat, zet nu een belangrijke stap vooruit door - dankzij de samenwerking tussen de teams van Proximus en RMB - ook in Franstalig België zijn intrede te doen. Deze vooruitgang, perfect in overeenstemming met de 'Be Remarkable'-positionering van RMB, creëert nieuwe kansen voor zowel adverteerders als kijkers.

Na een succesvolle testfase tekenden Proximus en RMB een overeenkomst voor de commerciële lancering van gepersonaliseerde reclame in het zuiden van het land. Het Proximusplatform biedt de mogelijkheid om tv-reclamecampagnes uit te zenden, gebaseerd op het profiel en de interesses van de consumenten.

Voor adverteerders biedt deze technologische doorbraak betere mogelijkheden om hun merk aan hun doelgroep voor te stellen en zich op een relevante manier tot de consument te richten.

RMB gaat er prat op te kunnen bijdragen aan deze belangrijke ontwikkeling voor de reclamesector. De commerciële lancering is gepland voor het 1e kwartaal van 2020.

 

Meer informatie vindt u in het persbericht

 

Ontvangt u graag meer informatie over gepersonaliseerde tv-reclame? Aarzel niet uw gebruikelijke contactpersoon te bellen of te mailen naar sales@rmb.be