RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

08.01.2020

Miguel Aguza nu bij NGroup

Miguel Aguza begon op 2 december als nieuwe marketingdirecteur bij NGroup

Miguel Aguza nu bij NGroup

Op 2 december ging Miguel Aguza aan de slag bij NGroup als marketingdirecteur voor NRJ, NRJ Hits TV, Nostalgie, Nostalgie+ en Chérie FM. Miguel volgt er Kim Beyns op die enkele maanden geleden benoemd werd tot Chief Operating Officer van de groep. Lees zeker het dubbelinterview met twee mannen van formaat, beiden gepassioneerd door media en communicatie!

De komst van Miguel Aguza bij NGroup werd aangekondigd in de zomer van 2019… Een maand geleden heeft hij de overstap gemaakt! Voor Miguel die op 2 december zijn intrek nam in het kantoor aan de Leuvensesteenweg, breekt nu een nieuw avontuur aan.

 

Miguel verliet Ikea, waar hij sinds eind 2014 de functie van Country Marketing Communication Manager uitoefende, om bij NGroup aan de slag te gaan als marketingdirecteur voor NRJ, NRJ Hits TV, Nostalgie, Nostalgie+ en Chérie FM.

 

Miguel, die gepassioneerd is door marketing, bouwde een stevige ervaring op zowel aan adverteerders- als bureauzijde. Voor Ikea werkte hij bij Publicis, DDB en Renault Belux. In de loop van zijn carrière behaalde hij verschillende onderscheidingen voor zijn creatieve werk en originele media-aanpak. Zo werd hij, onder andere, bekroond tot 'Advertiser Personality of the Year 2016'.

Miguel volgt Kim Beyns op, nog een andere in de mediawereld hoog aangeschreven expert. In november werd deze laatste trouwens nog bekroond tot winnaar van de Franstalige Trends Sales & Marketing Awards in de categorie B2C. Kim, die enkele maanden geleden benoemd werd tot Chief Operating Officer van NGroup, kan zich nu dus volledig inzetten in zijn nieuwe functie.

 

Samen beschikken Miguel en Kim over een kennis en een knowhow die moeilijk te evenaren valt. Toch blijven beide mannen openhartige en charmante partners met wie het aangenaam samenwerken is!