RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

09.01.2020

Partnership uitgebreid

Vanaf 1 januari wijst RMB de display-inventaris van de RTBF toe aan Pebble Media

Partnership uitgebreid

De start van het nieuwe jaar bezegelt een reeds gewaardeerd partnership tussen RMB en Pebble Media. Na een al drie jaar durende, succesvolle en constructieve samenwerking met IPM op verschillende niveaus, hebben IPM, RMB en Pebble Media in nauw overleg besloten dat vanaf 1 januari de regie van de online display-inventaris van de RTBF wordt toevertrouwd aan Pebble Media.

De portefeuille van Pebble Media, waarin al sterke merken als NRJ Hits en LN24 zijn opgenomen, wordt dus aangevuld met de verschillende RTBF-titels. Hiermee zal de 100% digitale regie zijn aanbod 'branding'-producten beduidend versterken. Maar ook zijn performances en bereik zullen stijgen, gezien de uitstekende resultaten van onder meer de nieuwssite RTBF Info die maar liefst 1,4 miljoen surfers per maand lokt.

 

In de loop van 2020 zal de inventaris van Pebble Media nog verder evolueren en wordt het het display-aanbod verruimd met video en digitale audio, nog steeds in nauwe samenwerking met RMB en Var.

 

Meer informatie over de samenwerking tussen RMB en Pebble media vindt u in het persbericht.

 

Meer info over de commerciële display-aanbiedingen : salesteam@pebblemedia.be