RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

14.01.2020

Rijke oogst voor Viva For Live

De 7e editie van Viva For Live eindigde in schoonheid

Rijke oogst voor Viva For Live

2019 werd in schoonheid afgesloten met een historische recordinzameling voor Viva For Life. Allemaal samen hebben we een mooi steentje bijgedragen aan dit goede doel, met name dankzij de 'ontbijtactie' van RMB. En het winnende mediabureau is...

Eens te meer waren solidariteit en gulheid van de partij op deze 7e editie van Viva For Life. De oogst van ingezamelde giften brak alle records: 5.658.352 ! Deze som wordt overgemaakt aan de verenigingen die zich inzetten in de strijd tegen kinderarmoede in de Franse Gemeenschap (Federatie Wallonië-Brussel).

 

Ook dit jaar besloot RMB de actie te steunen door het volledige budget van haar kerstkaart te schenken aan Viva For Life. Bovendien was de RMB- 'ontbijtactie' voor de mediabureaus weer een regelrecht succes. Dankzij de drie deelnemende mediabureaus Mediabrands, Space en OMG en hun gulle schenkers werd maar liefst 10.834 € ingezameld. Dank aan iedereen voor uw onthaal en uw fantastische bijdrage.

 

En bij een uitdaging hoort uiteraard een winnaar! Het mediabureau dat zich van zijn meest genereuze kant toonde is… OMG! Proficiat, u sleept een exclusieve afterwork in de wacht georganiseerd door RMB in de loop van 2020!