RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

01.04.2020

En de reclame, die gaat door!

Mont Mosan kijkt uit naar post-coronatijd en lanceert nieuwe radiocampagne

En de reclame, die gaat door!

De Covid-19-crisis heeft een ingrijpende impact op de campagneprojecten van adverteerders. Veel van hen kijken echter al de post-crisistijd tegemoet en sturen een hartelijke en optimistische boodschap uit. De reclamespot van park Mont Mosan, sinds 30 maart op de radio te horen, is een mooi voorbeeld van positieve communicatie.

Het park Mont Mosan, gelegen in Hoei in de provincie Luik, is een recreatie- en dierenpark. Wegens de gezondheidscrisis kon Mont Mosan zijn deuren op 28 maart niet openen zoals oorspronkelijk gepland.

 

Maar niet getreurd, want na de lockdown gaan we nog een lang seizoen 2020 tegemoet!

 

De regionale adverteerder Jean-Marc Vanberg besloot om op 30 maart een radiocampagne te lanceren op de zenders VivaCité, NRJ en DH Radio, en zo te genieten van uitstekende 'visibiliteit' in deze periode van reclameluwte. De vriendelijke en attente spot richt zich tot gezinnen die binnenkort de gelegenheid krijgen om samen nieuwe, aangename en warme momenten te beleven.

 

 

De adverteerder licht zijn beslissing toe: "Er komt een post-coronatijd en de mensen zullen behoefte hebben aan een verzetje en een uitstap met het hele gezin". Het team van het Park Mosan blijft zich inzetten om helemaal klaar te zijn tegen dat het zijn deuren mag openen: "Onze verzorgers zijn alle dagen aanwezig om de dieren te voederen en de andere medewerkers zullen alles verder afwerken".

 

In afwachting van de start van het toeristische seizoen, en zoals de verantwoordelijken van Mont Mosan ook aanbevelen: "Blijf thuis, zorg voor uzelf en uw naasten. Wij onthalen u binnenkort op 'een berg vol plezier' ".

 

Ontdek de toelichting van Sylvine Laurent, communicatieverantwoordelijke van het park Mont Mosan