RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

07.04.2020

Milka paaseitjes winnen op NRJ

Ondanks de lockdown bereidt Milka de paaseierenjacht voor. Met de hulp van NRJ!

Milka paaseitjes winnen op NRJ

Pasen staat voor de deur! Ondanks de lockdown is er geen sprake van dat de traditionele paaseierenjacht niet door kan gaan. Milka moedigt de Belgen aan om de paastraditie te vieren zoals het hoort. In het zuiden van het land koos de adverteerder, als een van zijn acties, NRJ uit om het optimisme van de Belgen een boost te geven en hen een paaseierenjacht thuis te laten winnen!

Om de consumenten te helpen deze turbulente periode goed door te komen, ontwikkelde Milka de campagne #KeepTheMilkaMagicAlive op Facebook en Instagram. Hiermee wil Milka de bevolking inspireren en enkele ideeën influisteren om het paasfeest zo aangenaam mogelijk te beleven, ondanks de lockdown.

 

De adverteerder zal 7,5 miljoen chocolade paaseitjes schenken aan het personeel van ziekenhuizen en woonzorgcentra, de voedselbanken en het Rode Kruis.

 

Aanvullend op dit initiatief en met de hulp van RMB, verlengt Milka zijn actie op NRJ. Sinds maandag 6 april kunnen de luisteraars een hele week lang tijdens het programma 'les Fous Duroy' om 20u00 het nodige winnen om een fantastische paaseierenjacht te organiseren in hun tuin of woning.

 

 

De Milka-campagne op NRJ bleek voor beide partners al snel vanzelfsprekend, omdat ze samen hetzelfde doel nastreven: vreugdevolle momenten delen, zonder risico's te nemen.   

 

Nicolas Fadeur, Brand Manager & Programmadirecteur van NRJ: "NRJ is meer dan ooit de entertainmentradio en we mochten deze mooie traditie van de paaseierenjacht zeker niet missen. We schenken meer dan een paaseierenjacht thuis. Milka en NRJ brengen ook vreugde en plezier in de woningen en tuinen van de mensen. Ik bedank Milka voor hun vertrouwen".

 

Vrolijk paasfeest thuis! Be Safe!