RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.05.2020

Gregory V. over Covid-19

Hoe de Sales Director van RMB de Covid-19-crisis bekijkt

Gregory V. over Covid-19

Covid-19 leidde tot zorgen en onzekerheid op de reclamemarkt, maar tegelijk ook tot initiatieven die waarschijnlijk nooit tot stand zouden gekomen zijn buiten deze bijzondere context. Gregory Vandenschrick, Sales Director van RMB, wijst op de positieve effecten van de crisis. Zijn optimisme en vertrouwen deelt hij met ons in een video.

Op elk moment van de coronacrisis bleef RMB trouw aan zijn waarden: innoveren, inspireren, veroveren en engagement. De medewerkers toonden zich opvallend vastberaden om te blijven doorgaan. En omdat de regie luisterde naar en overlegde met alle spelers - adverteerders, media- en reclamebureaus, mediapartners, producers en anderen - dienden zich diverse oplossingen aan.

 

Ook nu de heropleving op gang komt, gaat RMB verder op zijn positieve en dynamische elan, licht Sales Director Gregory Vandenschrick toe.