RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

19.08.2020

Een nieuw gezicht bij T&R

Marine Marcelis is sinds 10 augustus 'Yield & Ad Operations Expert' bij RMB

Een nieuw gezicht bij T&R

Met twee masters op zak (IHECS en HEAJ/UNamur ) en twee eerste digital-marketingervaringen begon Marine Marcelis op 10 augustus bij RMB. Deze nieuwkomer met organisatietalent komt het team versterken van de afdeling 'Trading & Revenue' van onze regie…

Marine Marcelis behaalde haar eerste master in Public Relations aan het IHECS in 2016. Hongerig naar meer kennis slaagde ze erin om in 2019 ook een master Transmedia Architecture aan de HEAJ/Unamur in de wacht te slepen. Dankzij haar scriptie over de plaats van digital audio in een transmediastrategie, maakte ze kennis met de reclamesector. Via de Forem genoot Marine ook een opleiding digitale communicatie, toegespitst op social media, websites en SEO.

 

Marine begon haar carrière als communicatieverantwoordelijke in een vzw. Dankzij de ervaring die ze vervolgens opdeed als Ad Ops bij Targetspot (2018) en als digital marketing consultant bij Minds and More (2019-2020) ontwikkelde ze het ideale profiel voor de functie van 'Yield & Ad Operations Expert' bij RMB.

 

Marine is uitgesproken 'client-minded': "Wat mij vooral interesseert is zo goed mogelijk inspelen op de vraag van de klanten en hen de strategie voorstellen die optimaal voldoet aan hun behoeften in deze continu evoluerende wereld".

 

De digitale ontwikkeling bij RMB en ook de belofte van een complete, uitdagende job met afwisseling en doorgroeimogelijkheden hebben Marine overgehaald om het team van 'Trading & Revenue' onder leiding van Aurélie Clément te versterken. Onder supervisie van Jennifer Therage, 'Head of Inventory', staat Marine in voor het implementeren van de reclamecampagnes via de servers, het vinden van digitale oplossingen en het optimaliseren van de online inventarissen van de regie.

 

Marine is niet enkel goed georganiseerd, ze heeft ook aandacht voor goede relaties en sociale contacten en wil bovendien een extra uitdaging aangaan: “Communiceren met de andere afdelingen om onze digitale kennis en uitdagingen in het huidige medialandschap nog te verbeteren".

 

Als dat geen 'remarkable' voornemen is!

Welkom bij RMB Marine!