RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

25.08.2020

The Voice Belgique in 2021

The Voice Belgique op de RTBF in januari: het sponsoringaanbod is klaar!

The Voice Belgique in 2021

Na een speciale 'Kids'-versie in 2020 verschijnt begin januari 2021 opnieuw 'The Voice Belgique' voor een 9e seizoen op La Une, met een bijzondere combinatie van coaches.  Het F.L.A.S.H.-team en de commerciële ploeg van RMB bieden een waaier aan mogelijkheden om partner te worden van deze tv-show. Ontdek het aanbod!

16 uitzendingen met 6 blind auditions, 4 battles en 6 liveshows: 'The Voice Belgique' is vanaf januari 2021 op dinsdagavond te zien op La Une en Auvio.

 

De artiesten die de talenten zullen begeleiden zijn bekend:

  • Henri PFR: de getalenteerde Belgische DJ, muzikant en componist.

  • Loïc Nottet: de fantastische Belgische zanger en componist die tijdens het 3e seizoen van The Voice Belgique ( 2014) werd ontdekt.

  • Typh Barrow: de charmante singer-songwriter, in de pers geprezen als 'de Belgische Adèle'.

  • BJ Scott: de onovertroffen Belgische singer-songwriter met Amerikaanse roots, van bij de start in 2011 een van de pijlers van The Voice Belgique.

 

Kortom, een grandioos, modern, complementair team en zeer geliefd bij het Belgische publiek!

 

Zoals elk jaar beschikken de adverteerders over tal van mogelijkheden om te communiceren rond dit topentertainment dat bijzonder populair is bij het Franstalig-Belgische publiek. Ontdek hieronder minstens vijf redenen om samen met de talenten in de kijker te staan:

 

  1. TV-Digital packs samengesteld uit complementaire en impactvolle formats, met de garantie van een ruime dekking aan het einde van de 16 uitzendingen

  2. Complementaire opties te combineren met de basisaanbieding (product placement, wedstrijdspel, social media, enz.) of te gebruiken in het kader van een commerciële ad-hocactie (licensing fee)

  3. Voor alle adverteerders ongeacht hun sector. Met inspirerende voorbeelden en tips, in het bijzonder voor sectoren als de automotive, consumentenelektronica, pretparken, schoonheidsproducten of mode.

  4. Kwaliteitsvolle context om te communiceren naar een ruime, aandachtige, betrokken en positieve doelgroep. Welke formule u ook kiest, met of zonder niet-klassieke formats, de stem van het partnermerk zal gehoord worden!

  5. Uitgebreide promotionele dekking voor een van de topprogramma's van de RTBF. Deze show wordt gepromoot met een uitvoerige mediacampagne en pakt elk jaar uit met een lading nieuwigheden…

 

Ontdek hier ons commerciële aanbod

 

Interesse? Bel uw gewoonlijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be