RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

15.10.2020

Nieuwe data-aanbiedingen

Twee nieuwe targetingaanbiedingen vullen de 'Catch Me'-basisformule aan.

Nieuwe data-aanbiedingen

Digitale media worden onder andere gewaardeerd voor hun targetingpotentieel. Nadat RMB ruim een jaar geleden zijn video-targetingaanbod 'Catch Me' lanceerde, zet de regie nu een stap verder met 'Catch Me Better' en 'Catch Me More': twee nieuwe kansen voor adverteerders om - dankzij zeer kwaliteitsvolle data - hun favoriete doelgroep te bereiken.

Met het oog op een optimale ROI zijn adverteerders altijd op zoek naar steeds beter gefinetunede, maar ook zo betrouwbaar mogelijke targetingcriteria.

 

RMB speelt in op deze verwachtingen met twee nieuwe data-aanbiedingen: 'Catch Me Better' en 'Catch Me More'. Schitterende kansen die zowel directe adverteerders als de klanten van mediabureaus zullen aanspreken.

 

Momenteel zijn deze nieuwe aanbiedingen beschikbaar als 'ready-to-deliver'-packs.

 

Catch Me Better

'Catch Me Better' is een 'data extension'-aanbod. Het omvat drie packs van verschillende budgetniveaus.

 

'Catch Me Better' maakt gebruik van externe gegevens, i.e. niet afkomstig van de uitgevers in regie. Via het gebruik van deze 3rd party data kunnen op het RMB-net (RON RMB) gekochte digitale videocampagnes voortaan nog gerichter een doelgroep bereiken.

 

In totaal zijn er 70 extra segmenten beschikbaar, meestal gelinkt aan interesses, die een zeer nauwkeurige targeting mogelijk maken. Er is dus een ruime keuze aan criteria: van 'vastgoed' of 'automotive' tot 'farma' of 'kunst & cultuur'. Met het 'Better +' aanbod kunt u verschillende criteria combineren.

 

Catch Me More

'Catch Me More' is een 'inventory extension'-aanbod. Ook dit omvat drie formules, afgestemd op de behoeften van de klant.

 

'Catch Me More' maakt gebruik van de gegevens van de websites in portefeuille. Deze 1st party data, waarover RMB exclusief beschikt en die erkend zijn voor hun zeer kwaliteitsvolle criteria, zijn voortaan toepasbaar op niet-regiegelinkte websites. Dit is een unieke kans om zeer kwalitatieve data te gebruiken op een uitgebreide inventaris. Een uitstekende manier om het bereik van de campagnes te verhogen, en toch een kwaliteitsvolle targeting te behouden!

 

Deze inventarisuitbreiding gebeurt via een 'curated marketplace' waar de externe websites, net als de sites in regieportefeuille bij RMB, voldoen aan alle 'brand safety'- en 'premium environment'-voorschriften.

 

Het aanbod geldt zowel voor display- als voor online video-campagnes.

 

 

Ontdek hier onze twee nieuwe data-aanbiedingen

 

Interesse? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar  sales@rmb.be