RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

19.10.2020

RMB viert zijn 35e verjaardag

1985-2020: al 35 jaar presenteert en beheert RMB een premium reclame-inventaris!

RMB viert zijn 35e verjaardag

De kleine onderneming die in oktober 1985 van start ging met niet-commerciële reclame en sponsoring als hoofdactiviteit, groeide uit tot de niet meer weg te denken crossmediale regie zoals onze Belgische markt die vandaag kent. Onze 35e verjaardag is slechts een stap, een springplank naar de toekomst. Want projecten hebben we nog bij de vleet, voor vandaag en voor morgen!

Elk jaar gaat de mediawereld steeds sneller vooruit. Elke speler moet zich aanpassen, mee ontwikkelen en zelfs anticiperen. En RMB gaat uiteraard mee in deze dynamiek.

 

Onze waarden zijn, na 35 jaar, nog steeds dezelfde: innoveren, inspireren, veroveren en engagement.  

 

Yves Gérard, CEO van RMB, legt uit: "Elke leeftijd is van belang. 35 jaar is de leeftijd van maturiteit, die van verworven ervaring om vastberaden en overtuigd aan de toekomst te bouwen".

 

 

Ter gelegenheid van onze verjaardag willen we al onze klanten, adverteerders en mediabureaus, bedanken omdat ze ons vertrouwen, uitdagen en zin geven elke dag beter te doen.

 

Ook 35.000 maal dank aan onze mediapartners die hun vertrouwen in ons stellen, investeren in de lokale economie, en ons de eer bewijzen prestigieuze merken en kwaliteitsproducten te vertegenwoordigen. De berichten die ze voor onze verjaardag hebben gestuurd, raken ons diep en geven ons een fantastische motivatieboost.