RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

06.11.2020

Stéphanie versterkt T&R-team

Stéphanie van den Bosch begon op 12 oktober als 'Trading Manager' bij RMB

Stéphanie versterkt T&R-team

Met twee diploma's op zak (ISFSC en ULB) en heel wat mediabureau-ervaring begon Stéphanie van den Bosch op 12 oktober als 'Trading Manager' bij RMB. Teamwerk en klanttevredenheid zijn twee van de belangrijkste drijfveren voor Stéphanie, die bovendien een echte passie heeft voor media…

Stéphanie heeft twee diploma's: na een Bachelor's degree in communicatie aan het ISFSC (Institut supérieur de formation sociale et communication), behaalde ze aan de ULB nog een Master in de bedrijfscommunicatie. Het toeval wilde dat ze in 2011 in de mediasector aan de slag ging. En, amper begonnen bij Dentsu Aegis (destijds Aegis Media), begreep Stéphanie al snel dat haar toekomst in de reclamesector zou liggen.

 

Gedurende bijna 10 jaar ontwikkelde ze tal van vaardigheden, eerst als 'Broadcast Buyer' en daarna als 'Broadcast Account'. Stéphanie is dus goed onderlegd in zowel media buying als media planning. Televisie, radio, online video, digital audio… De audiovisuele media hebben geen geheimen voor haar!  

 

Stéphanie is gepassioneerd door de media: "Ik werk graag in deze sector die voortdurend evolueert en met zijn tijd meegaat. Ik vind dat we ons continu moeten vernieuwen, verder denken, ons ontwikkelen om altijd aan ieders behoeften te voldoen: klanten, partners, enz. Het is een sector waarin we altijd blijven leren en niets vanzelfsprekend is. Elke dag opnieuw een challenge!"

 

Werken bij RMB beantwoordt aan Stéphanie's behoefte om voortdurend nieuwe mogelijkheden te verkennen: "RMB is een van de belangrijkste spelers in het Belgische audiovisuele landschap en onderscheidt zich sinds een aantal jaren als de regie die haar positie op een specifieke manier versterkt. Haar toekomstgerichtheid, steeds grotere digitale integratie, ontwikkeling van cross-aanbiedingen, constante vernieuwing en het voornemen om zich te blijven ontwikkelen en zo nog adequater in te spelen op de behoeften van de markt, spoorden me aan om hieraan mee te werken".

 

Stéphanie houdt bovendien van het mensgerichte aspect van het vak, een bijkomende motivatie om voor RMB te kiezen: "Wat me ook bevalt is de 'partner'-dimensie, want de mediasector is een milieu waar teamwork helemaal tot zijn recht komt. Ik ken RMB al sinds ik begon in het vak. We hebben altijd nauw samengewerkt. Deze menselijke kant die ik al die jaren heb kunnen ervaren heeft me ook overtuigd om bij RMB aan de slag te gaan".

 

Onder supervisie van Mathilde De Maere, Head of Trading, stelt Stéphanie van den Bosch nu haar talent ten dienste van de afdeling 'Trading & Revenue' onder leiding van Aurélie Clément. Haar uitdaging als 'Trading Manager'? "Mijn bureau-ervaring inzetten om bij te dragen tot een optimale relatie met de bureaus en de adverteerders, en nog beter in te spelen op hun behoeften en verwachtingen".

 

Welkom Stéphanie!