RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.11.2020

Nog een nieuwkomer bij Trading

Alexandre Calatayud begon op 7 oktober bij RMB als 'Campaign Expert'

Nog een nieuwkomer bij Trading

Veel ervaring en unieke vaardigheden, maar ook opkomend talent en nieuwe ideeën! Dit alles resulteert in een van de belangrijkste troeven van het RMB-team: diversiteit en complementariteit. De pas afgestudeerde digital marketeer Alexandre Calatayud ging op 7 oktober bij RMB aan de slag als 'Campaign Expert'. We heten deze 'digital native' die het Trading team komt versterken van harte welkom!

De 26-jarige Alexandre Calatayud is een 'digital native'. Een van de noodzakelijke schakels in elk bedrijf dat, zoals RMB, digitale ontwikkeling centraal plaatst in zijn strategie.

 

Hoewel hij pas afgestudeerd is in digitale marketing, zette Alexandre al zijn eerste stappen in de reclame- en mediasector. Tijdens zijn alternerende opleiding aan het EFP (Espace Formation PME) liep hij immers langdurig stage bij Mediabrands.

 

Na deze eerste ervaring in een mediabureau is Alexandre zeer tevreden dat hij zich nu aan de regiezijde van het vak kan bewijzen. Het is trouwens geen toeval dat hij voor RMB koos: "Het familiegevoel, de gezonde en toch gezellige werksfeer bij RMB trokken me aan".

Op 7 oktober begon Alexandre, onder de verantwoordelijkheid van Mathilde de Maere (Head of Trading), in de afdeling Trading & Revenue onder leiding van Aurélie Clément. Tijdens zijn inwerkingsperiode wordt hij begeleid door Laura Farin en Elliot Bouchar, twee 'Campaign Experts' die alle kneepjes van het RMB-vak kennen.

 

RMB gaat er prat op een jong gediplomeerde zijn eerste baan aan te bieden. En het is een plezier om zo'n gemotiveerde medewerker in ons team te verwelkomen: "Ik ga mijn uiterste best doen om in topvorm te zijn voor mijn klanten en RMB".  

 

Het begin van een mooi verhaal, zoveel is zeker…