RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

17.11.2020

RMB 844 keer geliket: dank u!

Om zijn 35e verjaardag te vieren, postte RMB enkele amusante challenges op Instagram

RMB 844 keer geliket: dank u!

Om zijn 35e verjaardag te vieren, organiseerde RMB een humoristisch intermezzo op zijn Instagrampagina en postte de regie beelden van aantal amusante uitdagingen die haar teams waren aangegaan. De mediabureaus, uitgenodigd om de geposte video's te liken, hebben de actie met groot enthousiasme gesteund. Resultaat: ruim 800 likes die ervoor zorgen dat RMB 1.500 euro schenkt aan de Viva for Life-actie.

Door de coronamaatregelen kon RMB de reclamemarkt helaas niet samenbrengen om onze 35e verjaardag te vieren. Maar niet getreurd, we zijn er - met de hulp van de mediabureaus - toch in geslaagd om voor deze ietwat speciale verjaardag enkele sympathieke momenten te creëren.

 

Te gekke uitdaging!

Om te bewijzen dat de jaren geen vat op ons hebben, zijn onze teams enkele te gekke uitdagingen aangegaan, zoals 'Happy Birthday' zingen met een mond vol marshmallows bijvoorbeeld. Naast de drie belangrijkste challenges die de mediabureaus op onze uitnodiging hadden geselecteerd, pakten ze ook nog een aantal andere uitdagingen aan. Als dat geen winnersmentaliteit is!

   

We zijn allemaal 'remarkable'. 

Wij hebben onze complexen thuisgelaten en onze vrienden en partners hebben ons geweldig aangemoedigd. Van 27/10 tot 11/11 genereerden de foto's en video's die we op onze speciale '35 jaar' Instagram- en webpagina gepost hebben, in totaal 844 likes!

 

 

Grotere donatie voor Viva for Life. 

Met de actie '35 jaar RMB-challenges' wilden we vooral ons goed humeur en optimisme delen. RMB blijft sowieso een maatschappelijk verantwoorde onderneming. Naar jaarlijkse gewoonte steunen we de solidariteitsacties van de RTBF.  

 

En voor de verjaardagsviering engageerde RMB zich om  1.000 euro te schenken aan de Viva for Life-actie  vanaf 500 ontvangen likes. Dankzij onze Instagram-community is deze doelstelling ruim overtroffen! RMB stelt de steun van de markt bijzonder op prijs en besloot daarom zijn donatie te verhogen tot 1.500 euro.  

 

Belofte maakt schuld. 

Veel van onze klanten en mediabureaus probeerden ons 'verjaardagsgeschenk' in de wacht te slepen door het aantal RMBërs-deelnames aan de '35 jaar RMB-challenges' te schatten. En onze teams toonden zich in deze gedurfde uitdaging zeer solidair: samen behaalden we 57 deelnames! 

 

 

Het is Melissa Vitabile, Communication Planner bij Maxus, die met een schatting van 58 deelnames het beste scoorde. Zij wint een elektrische step voor haar mediabureau. Mobiliteit is namelijk ook een thema dat RMB belangrijk vindt…

 

Bravo Melissa ! 

 

*****

 

Wilt u de vijf RMBërs-uitdagingen die het best scoorden op onze Instagrampagina (her)bekijken? Klik dan hier…