RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

18.01.2021

Nieuw jong talent

Eind december begon Nicolas Mees bij RMB als stagiair in het communicatieteam

Nieuw jong talent

RMB verwelkomt regelmatig jonge stagiair(e)s aan het einde van hun studies. Dit keer is het de MarCom-afdeling die zijn team versterkt dankzij de komst van Nicolas Mees. Nicolas behaalde een bachelordiploma aan de European Communication School en studeert nu nog voor een master Maatschappelijk verantwoord ondernemen. RMB is blij om met dit jonge talent te kunnen samenwerken, en zal hem begeleiden in het verder ontwikkelen van zijn competenties en zijn toekomstig beroep. 

 

RMB zet regelmatig zijn deuren open voor gemotiveerde studenten, om hen de mogelijkheid te bieden hun eerste stappen in de Belgische reclamemarkt te zetten.

 

Eind 2020 begon Nicolas Mees, ingeschreven in het eerste jaar van een masteropleiding MVO (Maatschappelijk verantwoord ondernemen) aan de Green Management School, in onze MarCom-afdeling aan een alternerende opleidingsstage in de cel 'Event & Internal Communication' onder de verantwoordelijkheid van Mariane Bertrand.

 

Met een bachelordiploma communicatie van de European Communication School op zak, en een ruime buitenschoolse ervaring (ASBL Service Volontaire International, Mercury Digital Marketing Agency, Newsroom UMA Day van 2018 tot 2020, Newsroom Amma Awards 2019 & 2020), is Nicolas al vertrouwd met heel wat aspecten van digitale communicatie, community management en event tracing.

 

Onze jonge rekruut is vooral geïnteresseerd in media: "De media- en reclamewereld evolueert voortdurend, je leert er elke dag nieuwe dingen. Deze sector impliceert dat je je bestaande kennis altijd moet bijwerken en vergt bovendien een grote openheid van geest, een goede algemene cultuur en een flinke dosis creativiteit".

 

Bij zijn keuze gesteund door Barbara Claeys, directrice van de European Communication School in Brussel, is Nicolas erg tevreden dat hij onze teams kan versterken: "RMB heeft de reputatie een innovatief bedrijf te zijn, dat voortdurend nieuwe projecten ontwikkelt en waar een jonge en dynamische sfeer heerst."

 

Nicolas zal een waardevolle hulp zijn bij de ontwikkeling van de interne communicatie via de verschillende kanalen van de regie. Hij zal deelnemen aan de productie van de RMB-evenementen en de vernieuwing van het bedrijfsintranet. Hij zal ook meewerken aan de uitrol van de MVO-strategie van RMB. Verder zal hij tijdens de drukste periodes ook een handje toesteken in het Brand Marketing-team (cel die instaat voor de externe communicatie).

 

Kortom, een goed gevuld programma van concrete activiteiten en acties die Nicolas hopelijk de mogelijkheid bieden om zich grondig voor te bereiken op zijn toekomstig beroep.

 

Welkom Nicolas.

 

We delen graag onze kennis en respectievelijke ervaringen met jou!