RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

28.01.2021

RMB in de AMMA-Jury

Gregory, Dimitri, Manu en Barbara maken deel uit van de AMMA-Jury 2021

RMB in de AMMA-Jury

De nieuwe AMMA-editie, afkorting van Annual of Master in Media Awards, is gelanceerd. De kandidaatsdossiers moeten uiterlijk op vrijdag 5 maart ingediend zijn. De expertgroepen en de finale jury bereiden zich voor om de voorgestelde dossiers te beoordelen. Vier RMB-medewerkers mogen mee jureren…

 

De AMMA bekronen jaarlijks de beste resultaten in media-expertise, in hoofdzaak op het gebied van onderzoek, mediaplanning en -strategie, innovatie en creatief mediagebruik.  

 

In 2021 komen 12 categorieën aan bod. De prijsuitreiking of AMMA Ceremony - live streamed - vindt plaats op 20 mei.

 

De ingezonden dossiers worden beoordeeld door een jury van expertgroepen en een finale jury. De expertgroepen zijn samengesteld uit professionals die de verschillende disciplines in de mediasector vertegenwoordigen.

 

Vier RMB-medewerkers hebben het genoegen om in de jury 2021 te zetelen:

De AMMA-Jury kent de awards toe in twee stappen. Eerst komen de expertgroepen samen om de dossiers van hun categorie te beoordelen (deliberatie op 18 en 19 maart). Na deze evaluatie selecteren ze de vijf beste dossiers, die dan aan de finale jury worden voorgelegd. Het is de finale jury (deliberatie op 20 april) die uiteindelijk de winnaars van een Bronze, Silver en Gold AMMA in elke categorie aanduidt.  

 

Nog even meegeven trouwens dat RMB sponsor is van de categorie 'Best Media Strategy'.

 

Een overzicht van de belangrijkste AMMA-data vindt u op de website van CommPass