RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

31.03.2021

Partnership RMB & Realytics

RMB en Realytics lanceren een programmatic tv-buying tool op de Belgische markt

Partnership RMB & Realytics

Het creëren van partnerships maakt deel uit van de digitale-transformatiestrategie van RMB. Daarom slaan RMB en Realyticseen toonaangevende speler op het vlak van programmatic advertising, de handen ineen, om de inkoop van lineaire tv-campagnes te vergemakkelijken. Dankzij dit technologisch partnerschap krijgen de digital buyers - via een DSP - toegang tot de inventaris van de tv-zenders in regie.

 

Om een belangrijke stap voorwaarts te zetten in de vereenvoudiging van lineaire tv-buying, gaat RMB een technologisch & datapartnerschap aan met Realyticseen bedrijf dat met zijn Adkymia-platform, in 2019 gelanceerd op de Franse markt, uitgroeide tot een referentie op het vlak van programmatic buying 

 

RMB is de eerste regie die Adkymia op de Belgische markt implementeertProgrammatic tv houdt in dat men lineaire-tv-inventarissen beschikbaar stelt op een DSP (Demand Side Platform). Door de inkoop en planning van lineaire tv-reclameblokken te automatiseren maakt Adkymia daadwerkelijk een einde aan de beperkingen en hindernissen die gepaard gaan met de inkoop van klassieke lineaire tv-reclame.     

 

Alle lineaire tv-kanalen gecommercialiseerd door RMB worden via Adkymia aangeboden: La UneTipik, AB3, ABXPLORE en LN24. 

 

De commercialisering van geautomatiseerde tv-campagnes via Adkymia op de lineaire zenders in regie bij RMB gaat van start in mei. 

 

Meer details vindt u in de bijgaande persberichten.