RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.04.2021

Morning Pack op LN24 & La Une

Nieuw spotaanbod met gegarandeerde GRP op LN24 en La Une van 06.00 tot 09.00 u.

Morning Pack op LN24 & La Une

Voor kijkers die 's ochtends vroeg het meest recente nieuws willen volgen, zijn LN24 en La Une de twee aangewezen Franstalige tv-zenders. Tijdens de week zijn 'La Matinale' op LN24 en 'Le 6-8' op La Une bijzonder populair. Ook de weekendprogrammering van beide kanalen is zeer aantrekkelijk. Complementaire content en hoge marktaandelen… Alvast twee redenen om beide zenders te combineren in een spot-package dat u hieronder kunt ontdekken!  

 

Tijdens de week, vanaf 6u30, brengen Catarina Letor en haar vaste rubriekgasten in La Matinale op LN24 het eerste nieuws van de dag. Met als dagelijks extraatje een rubriek rond telkens een ander thema!

 

Op La Une wordt het publiek van maandag tot en met vrijdag wakker met Le 6-8, een bruisende ochtendshow met nieuws in beeld, verkeersinformatie en het weerbericht. De uitzending wordt gepresenteerd door Sara De Paduwa die dagelijks een flink aantal sympathieke gasten uitnodigt voor diverse rubrieken.

 

In de loop van het 1e trimester 2021 genereert de uurschijf 06.00 tot 09.00 u van maandag-vrijdag op LN24 een marktaandeel van gemiddeld 15% bij de 25-54 jaar SG 1-4. Bij dezelfde doelgroep en dezelfde uurschijf bereikt La Une een marktaandeel van 18%. Wat betreft de ochtenduitzendingen van alle zenders in het zuiden van het land, staan beide zenders samen vlotjes aan de leiding. Ook tijdens het weekend zorgen zowel LN24 als La Une voor een zeer levendige ochtendprogrammering.

 

Tussen 06.00 tot 09.00 u bereikt het duo 'LN24/La Une' dagelijks gemiddeld 23.700 kijkers van de referentiedoelgroep 25-54 jaar SG 1-4. Na een gemiddelde week bedraagt de dekking van de zendercombo 50.700 kijkers bij dezelfde doelgroep en 279.500 bij de 4+ kijkers.

 

De ochtend heeft verschillende troeven voor de adverteerders: eerst geziene/gehoorde reclameboodschappen van de dag, weinig reclamedrukte, aandachtig publiek op zoek naar het meest recente nieuws, enz. Met zijn 'Morning Pack' vervolledigt RMB de reeks voordelen met een gegarandeerd aantal GRP per week en een interessante tariefkorting.

 

Voor spots van max. 20 seconden bestaat het aanbod van RMB uit een package tv-spots op LN24 en La Une (06.00-09.00 u van maandag tot zondag) met als toemaatje een online videocampagne op ln24.be en Auvio (campagne gebaseerd op alle connecties tussen 06.00 en 09.00 u van maandag tot zondag).

 

Een optie 'Pack TV only' is enkel mogelijk voor spots langer dan 20 seconden.

 

Ontdek het « Morning pack »-aanbod in detail

 

Interesse? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be