RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

29.04.2021

Ad replacement op Auvio

Eén van de 'Euro 2020' digi-packs aangeboden door RMB is een 'ad replacement'-aanbood

Ad replacement op Auvio

Even opfrissen: RMB introduceerde de 'ad replacement' op Auvio tijdens het WK Voetbal 2018. Deze formule houdt in dat de reclameblokken op de RTBF-player speciaal voor het digitale platform bestemd zijn, en dus verschillen van de reclameblokken uitgezonden op televisie. Voor Euro 2020, dat op 11 juni begint, wil RMB zijn 'ad replacement'-aanbod nog eens overdoen…

 

De RTBF zendt alle 51 EK-wedstrijden uit op televisie, maar ook in livestream op het digitale platform Auvio.

 

Voor de gelegenheid biedt RMB verschillende online packs om makkelijk en snel  ruimte te reserveren: pack preroll, global digital pack met geïntegreerde display, enz. Dankzij één van deze verschillende digitale aanbiedingen kunnen adverteerders hun reclamespot uitzenden met 'ad replacement'.  

 

Deze aanbieding, de 'midroll live pack' genoemd, verzekert de planning van spots exclusief voor Auvio gedurende het hele EK (*) tijdens de half-time break van de wedstrijden. Er zijn drie formules:

 

 

(*) maar niet per se tijdens elke wedstrijd

 

Interesse in deze aanbieding? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be