RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

21.05.2021

Dailymotion in het RMB-aanbod

RMB verstevigt zijn partnership met Azerion en neemt Dailymotion in zijn aanbod op

Dailymotion in het RMB-aanbod

RMB, dat een exclusieve overeenkomst sloot met Azerion, neemt vanaf 1 juni het bekende videoplatform Dailymotion in zijn portefeuille op. Door deze samenwerking kunnen beide bedrijven hun digitale positionering versterken, en dit dankzij de 3,9 miljoen actieve maandelijkse platformgebruikers per maand.

 

Door de regie van het videodeelplatform van Vivendi in handen te nemen, verstevigt Azerion zijn samenwerking met RMB dat voortaan de inventaris van Dailymotion zal commercialiseren. Het is een nieuwe stap in een sterk partnership dat prat kan gaan op vijf jaar gezamenlijke digitale expertise.  

 

Vanaf 1 juni 2021 neemt RMB het in-stream format (pre- & mid-roll) dat beschikbaar is op het platform van Vivendi in zijn huidige 'digital' portefeuille op. Deze nieuwe inventaris vergroot het RON RMB Video-aanbod. En het bereik neemt toe met 3,9 miljoen maandelijkse gebruikers van Dailymotion.

 

Om de gebruikerservaring te optimaliseren en een premium context te bieden, heeft Dailymotion sinds 2015 zijn 'contentbronnen'-strategie aangepast. 

 

De mediabureaus en adverteerders kunnen deze reclameruimte rechtstreeks of in programmatic inkopen.

 

Yves Gérard, CEO van RMB, is blij met deze nieuwe exclusieve samenwerking die iedereen ten goede komt. "Onze samenwerking met Sellbranch/Azerion toont al een aantal jaren aan hoe belangrijk het is om relevante video-aanbiedingen te groeperen, én ze draagt bij tot het succes van onze twee bedrijven. De opname van de Dailymotion-inventarissen in onze digitale-videoportefeuille versterkt niet enkel de positie van RMB in zijn OLV-aanbod, maar consolideert ook de samenhang  van een premium digitaal aanbod. Bovendien bevorderen we zo de diversificatie van ons publiek en dus de uitbreiding van de doelgroepen voor onze klanten. Ik bedank onze partner Sellbranch voor het vertrouwen dat ze ons geven door ons Dailymotion op onze markt te laten vertegenwoordigen."

 

Vragen of meer info? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naarsales@rmb.be.