RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

31.05.2021

Programmatic tv goed op gang

De eerste pogrammatic tv-campagnes worden gelanceerd

Programmatic tv goed op gang

Eind maart sloegen RMB en Realytics de handen ineen om een programmatic tv-buying tool op de Belgische markt te lanceren! Op advies van zijn digital agency Gamned! gaat Ladbrokes de uitdaging aan om deze innovatie in geautomatiseerde reclame te testen en de eerste campagnes te programmeren. 

 

Samen met Realytics opent RMB de wereld van lineaire tv voor digitale kopers. Ladbrokes is de eerste speler die voor een aantal van zijn klanten voordeel haalt uit de nieuwe technologie.

 

Dankzij deze innovatie kan Ladbrokes de uitzending van zijn tv-spots rechtstreeks koppelen aan het genereren van traffic op zijn website (Ladbrokes.be).

 

Nog even meegeven dat RMB zijn tv-inventaris - La Une, Tipik, AB3, ABXPLORE en LN24 - beschikbaar stelt via het programmatic tv-buying platform Adkymia.

 

Aurélie Clément, Trading & Revenue Director, klinkt enthousiast: "RMB is blij te kunnen samenwerken met de teams van Adkymia en Gamned!. Uiteraard staan we nog in de beginfase van programmatic tv, zoals bedoeld in de digitale wereld. Maar we zijn ervan overtuigd dat buying in de toekomst volledig video zal zijn. Met de oplossingen die Realytics ons aanbiedt kunnen we concreet retargeting / incremental in overweging nemen tussen een tv-campagne en een digitale campagne."

 

Door de inkoop en planning van lineaire tv-reclameblokken te automatiseren, maakt RMB een einde aan de beperkingen en hindernissen die gepaard gaan met de inkoop van klassieke lineaire tv-reclame.

 

Interesse in deze nieuwe advertising tool? Neem contact op met: